Journal Post

Ιστορίες απο το Journal

...και άλλες τέτοιες χαριτωμενιές.
...

15 Δεκεμβρίου 2015

Επαγγελματικές Ιστοσελίδες. Θετικά και αρνητικά σημεία.
Επαγγελματικές Ιστοσελίδες. Θετικά και αρνητικά σημεία.

Ας ξεκαθαρίσουμε ορισμένα πραγματάκια σχετικά με το τι μπορεί να είναι θετικό και τί αρνητικό σχετικά με την ιστοσελίδα σας.

Θετικά


Να γνωρίζετε το κοινό σας

Ανάλογα με το target group στο οποίο απευθύνεστε, η σελίδα σας θα πρέπει να είναι ανάλογη των αναγκών και αυτών που θέλουν. Αν πουλάτε κάτι, πρέπει να γνωρίζετε τα δημογραφικά στοιχεία των πελατών σας. Αν παρέχετε πληροφορίες να ξέρετε σε ποιόν απευθύνεστε. Κανόνας. Πάντα να ξέρετε παραπάνω πράγματα για τις ανάγκες του κοινού σας απ ότι ξέρει αυτό για τον εαυτό του.


Κάντε την ιστοσελίδα σας φιλική προς το... μάτι.

Το ότι το καθαρό κόκκινο, το μπλε και το μαύρο είναι τα αγαπημένα σας χρώματα, δεν είναι λόγος για να είναι τα κυρίαρχα χρώματα της ιστοσελίδας σας. Το κόκκινο και το μπλε είναι στις 2 άκρες του χρωματικού φάσματος και θα πονοκεφαλιάσει τους επισκέπτες σας σε χρόνο ρεκόρ. Ο σκοπός σας είναι να κάνετε τους επισκέπτες να νιώσουν άνετα κατά την ανάγνωση της σελίδας σας.


Προσχεδιάστε την δομή της ιστοσελίδας σας, πριν ακόμα αρχίσετε την κατασκευή της

Το να γνωρίζετε τις απαντήσεις στις χρυσές ερωτήσεις : ποίος, τι, πότε, πού, γιατί και πώς, είναι η δομή της ιστοσελίδας σας. Βάση αυτών των απαντήσεων μπορείτε να ξεχωρίσετε εύκολα τι υλικό θα προσθέσετε στην σελίδα σας και τι όχι.


Προσθέστε τιμές στα προϊόντα σας και τις στάνταρ υπηρεσίες σας.

Κρύψτε τις τιμές σας και η πρώτη απορία των πελατών σας θα είναι σχετικά με το τί άλλο κρύβετε. Μην περιμένετε την πώληση για να τους ενημερώσετε σχετικά με την τιμή. Δεν θα κάνετε πωλήσεις έτσι. Θα δημιουργήσετε απογοητευμένους πελάτες που με την σειρά τους θα αποτρέψουν άλλους υποψήφιους πελάτες απο τον να έρθουν σε εσάς.


Κρατήστε την ιστοσελίδα σας μια αξιόπιστη πηγή πληροφοριών.

Υποστηρίξτε αυτό που λέτε με στατιστικές ή υπερσυνδέσμους σε άρθρα τα οποία επιβεβαιώνουν τα λεγόμενα σας. Αν έχετε κάποιο δημόσιο πρόσωπο ή κάποιον ειδικό να γράφει για εσάς, φροντίστε το όνομα του να είναι πάντα σε bold. Να ανανεώνετε το περιεχόμενο όσο το δυνατόν πιο συχνά. Μπορεί να είναι κουραστικό αλλά αξίζει. Ας μην ξεχνάμε ότι το θέμα δεν είναι η επισκεψιμότητα αλλά η επαναεπισκεψιμότητα και η ανανέωση του περιεχόμενου σας είναι ο βασικός τρόπος για να το πετύχετε.


Ζητήστε την αντικειμενική γνώμη κάποιων που δέν γνωρίζουν τίποτα για τις υπηρεσίες/προϊόντα που προσφέρετε.

Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να έχετε την πιο σωστά ανάδραση. Τα άτομα που δεν γνωρίζουν τίποτα για το προϊόν/υπηρεσία σας, θα ανακαλύψουν μέχρι και το παραμικρό λάθος και θα σας κάνουν τις καλύτερες ερωτήσεις. Μπορούν να δώσουν νέα προοπτική στην ιστοσελίδα σας. Μπορεί να μην γνωρίζουν αυτά που γνωρίζετε, αλλά θα σας επισημάνουν τα σημεία τα οποία δεν γνωρίζετε ούτε εσείς.


Χρησιμοποιείστε φωτογραφικό υλικό που προσδίδει εμπιστοσύνη.

Θέλετε να κερδίσετε την εμπιστοσύνη του πελάτη σας, σωστά? Τότε, βάλτε τα καλά σας. Θα φορούσατε γαλότσες το καλοκαίρι? Μην αφήνετε την ιστοσελίδα σας να φοράει εικόνες που θα σας κάνουν να φαίνεστε αναξιόπιστοι.


Σταθερότητα στην ιστοσελίδα σας.

Το να κάνετε κάθε σελίδα σας να έχει διαφορετικό χρώμα μπορεί να είναι διασκεδαστικό για κάποιον νέο στο internet και κάποιον μικρό στην ηλικία. Οι υποψήφιοι πελάτες όμως δεν είναι νέοι στο internet. Κάθε άλλο. Αυτοί που κάνουν αγορές μέσω internet για τα σημερινά ελληνικά δεδομένα, είναι αρκετά έμπειροι επάνω στον τομέα και ξέρουν να ξεχωρίζουν το καλό από το κακό. Αν ο χρήστης σας βλέπει διαφορετική σελίδα κάθε φορά που πατάει κάποιο link της ιστοσελίδας σας, είναι πολύ πιθανόν να βρεθεί σε κάποιο άλλο site και να συνεχίσει εκεί. Η σταθερότητα απαρτίζετε από τον σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας και τον επαγγελματισμό σας. Δηλαδή κάτι το οποίο οι πελάτες σας περιμένουν από εσάς.


Αρνητικά


"Μάλλον απευθύνομαι σε αυτούς..."

Η μαντική είναι για κάρτες ταρώ και μόνο. Αν δεν γνωρίζετε τα δημογραφικά σας, το πιθανότερο είναι να βλέπετε μόνο εσείς την ιστοσελίδα σας.


Μην αναφέρεστε τόσο πολύ σε τεχνικούς όρους.

Αυτοί που βλέπουν την ιστοσελίδα σας είναι οι υποψήφιοι πελάτες σας και γενικότερα, το target group σας πράγμα που σημαίνει ότι η σελίδα φτιάχτηκε γι αυτούς. Είναι βέβαιο ότι ο "ανταγωνισμός" σας θα δει το site σας αλλά αυτοί είναι ήδη μέσα στο παιχνίδι και σε τελευταία ανάλυση, δεν προσπαθείτε να προσεγγίσετε αυτούς.


Μην προκαλείτε πονοκέφαλο στους αναγνώστες σας.

Στην παλέτα χρωμάτων υπάρχουν 256 χρώματα εκ των οποίων τα 216 είναι τα αποδεκτά από όλους τους browser. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να τα χρησιμοποιήσετε όλα. Τα θερμά χρώματα δεν πρέπει να μπερδεύονται με τα κρύα λόγο της αντίθεσης που προκαλούν με αποτέλεσμα να κουράζουν τον επισκέπτη. Επίσης, τα φωτεινά χρώματα (#FF0000, #0000FF κλπ) κάνουν το μάτι να δουλεύει πιο εντατικά για να εστιάσει έχοντας το ίδιο κακό αποτέλεσμα.


Μην κρατάτε περιεχόμενο το οποίο δεν το προτιμούν οι επισκέπτες σας.

Κρατήστε στατιστικά σχετικά με το ποίες σελίδες επισκεφτείτε το κοινό σας. Με αυτόν τον τρόπο όχι μόνο θα μπορέσετε να ανεβάσετε την επισκεψιμότητα, ανανεώνοντας το υλικό το οποίο έχει ζήτηση αλλά θα μπορείτε να καταλάβετε ποίες είναι οι σελίδες που δεν "δουλεύουν". Ξαναγράψτε τις. Διαμορφώστε τις. Προσθέστε κάτι που να τους κάνει "κλικ". Βρείτε κάποιον τρόπο για να τους δώσετε αξία.


Μην επαναλαμβάνετε τα ίδια πράγματα σε κάθε σελίδα.

Ο επισκέπτης σας, δεν θέλει να βλέπει το ίδιο περιεχόμενο σε κάθε σελίδα που επισκεφτείτε. Δώστε του νέο και φρέσκο περιεχόμενο σε κάθε σελίδα. Αν θέλουν να γυρίσουν στην προηγούμενη και να ξαναδιαβάσουν κάτι, δώστε τους αυτή την δυνατότητα.


Μην κρύβετε πληροφορίες επικοινωνίας

Το να μην δίνετε στοιχεία τηλεφωνικής ή ταχυδρομικής επικοινωνίας είναι ιδιαίτερα κακό διότι θα μετατρέψουν την εταιρία σας σε μία από τις λεγόμενες εταιρίες φαντάσματα. Δώστε όσους περισσότερους τρόπους επικοινωνίας μπορείτε. Με αυτόν τον τρόπο μεταδίδετε το μήνυμα ότι είστε παρόν και πρόθυμος να εξυπηρετήσετε τους πελάτες σας.


Μην χρησιμοποιείτε Animation.

Πόλοι λένε να χρησιμοποιούμε animation για να τραβήξουμε την προσοχή σε ορισμένα σημεία όπως διαφημίσεις, προϊόντα, newsletters και άλλα. Σίγουρα θα την τραβήξουμε αλλά συγχρόνως θα μπερδέψουμε τον επισκέπτη μας. Τα κινούμενα αντικείμενα μπερδεύουν τα μάτια. Ο επισκέπτης βρίσκετε στην ιστοσελίδα μας για συλλογή πληροφοριών. Αν τα μάτια του κοιτάν συγχρόνως και κάποιο κινούμενο αντικείμενο δύσκολα θα κατανοήσει απόλυτα αυτό που διαβάζει, δηλαδή αυτό που γράψατε εσείς. Η χρήση χρωμάτων όπως το κίτρινο και το πορτοκαλί και η χρήση bold και underline είναι ιδιαίτερα βοηθητική όσον αφορά την επισήμανση κάποιου σημείου.


Μην χρησιμοποιείτε πολλές γραμματοσειρές

Χρειάζεται μόνο μερικά δέκατα για το μάτι να προσαρμοστεί σε μία γραμματοσειρά αλλά χρειάζεται δεπτερόλεπτα για να προσαρμοστεί σε δεύτερη στο ίδιο κείμενο. Τα διαφορετικά στυλ, χρώματα και μεγέθη, μπερδεύουν τον επισκέπτη. Διαλέξτε μια γραμματοσειρά και κρατήστε την. Όταν πρόκειται για κείμενο, η αρμονία είναι πιο χρήσιμη από την δημιουργικότητα.


Μην παίρνετε τον έλεγχο από τον χρήστη σας.

Περίεργοι κέρσορες, full screen scripts, απαγόρευση δεξί κλικ και άλλες διασκεδαστικές διαστάσεις της σελίδας σας, είναι ότι πρέπει για να διώξουν ένα επισκέπτη στον καλύτερο δυνατό χρόνο.



Tags: